نوع ارائه خدمات در بهزیستی انسانی است

نوع ارائه خدمات در بهزیستی انسانی است و ما با عواطف و نیازهای انسانی افراد سر و کار داریم.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با بیان این مطلب در مراسم گرامیداشت روز مددکار که به مناسبت میلاد حضرت امام علی(ع) برگزار شد، گفت: شرح وظایف و حساسیت کار در بهزیستی بواسطه نوع خدمت رسانی بسیار بالاست.

رضا ابهت افزود: وقتی درخواستی از جامعۀ هدف به بهزیستی می شود مددکاران می بایست تمامی درایت، توانمندی و قوای موجود را بطلبند تا نیاز آن فرد را با توجه به قانون برآورده کنند.

وی با بیان اینکه همه ما در بهزیستی شرعاً، قانوناً و اخلاقاً موظف به تامین نیازهای جامعۀ هدف هستیم اظهار داشت: تلاش کنید نیاز مددجو را تا حد ممکن در راستای توانمندسازی وی با توجه به شرح وظیفۀ سازمانی و بهره گیری از پتانسیل سایر دستگاه ها و نهادهای مردمی برآورده نمایید.

مدیرکل بهزیستی استان یزد تصریح کرد: هر نیازی که به سمت ما ابراز می شود باید به نحو اکمل با بهترین شرایط همراه با اکرام فرد و با روی خوش تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: گاهی امکان تامین خواسته فرد وجود ندارد اما با روی خوش و احترام و تکریم می توان فرد را نسبت به شرایط موجود توجیه کرد.

گفتنی است؛ مراسم گرامیداشت روز مددکار با حضور مددکاران شاغل در مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت بهزیستی استان یزد صبح امروز برگزار شد.

کد خبر 72983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد