آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء به مناسبت دهه فجر

به مناسبت دهه مبارک فجر ، آیین غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای بندرعباس با حضور مدیرکل و کارکنان بهزیستی هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای بندرعباس برگزار گردید.

در این مراسم مدیرکل و جمعی از کارکنان بهزیستی هرمزگان ضمن ارج نهادن و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گلگون کفن و نثار گل ، با شهدا، امام شهدا و آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و یاد و خاطره ی این عزیزان را گرامی داشتند.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این مراسم ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) به میهن گفت : این انقلاب ثمره دلاوری ها و آزادی خواهی غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان های مقدس خود، با دست خالی و با بهره مندی از اسلحه ایمان، تقوا و اتکال به خداوند، در برابر ظلم ایستادند و مزدوران دست نشانده را از ایران اسلامی بیرون راندند.

وی افزود :  ۱۲ بهمن ماه روزی به یادماندنی برای ملت ایران است که هیچگاه از یاد نسلهای ایرانی پاک نخواهد شد، روزی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از قریب ۱۵ سال به میهن اسلامی بازگشت و با هدایتهای پیامبر گونه خود نظام اسلامی را تشکیل داد. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

گفتنی است نظیر این مراسم در دیگر شهرستانها نیز برگزار گردید.

کد خبر 72972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد