شاهرود | آئین تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا با حضور مدیر و کارکنان بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود : دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان های شهدا و امام شهیدان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان،در اولین روز از دهه مبارک فجر مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود به همراه تعدادی از همکاران با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان و قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل بر سر مزار شهیدان، آرمان های والای ایشان را زنده نگه داشتند.

در این مراسم مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب ، صیانت از وطن اسلامی را از آرمان های شهدا دانست و افزود:برای به ثمر رسیدن این انقلاب جانفشانی های بسیاری انجام شده است و بخش قائل توجهی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا و رشادت های آنهاست بر این اساس همگی ما وظیفه داریم ضمن حفاظت از دستاوردهای گرانبهای شهدا، در مسیر آنان گام برداریم.

جهانسیر در ادامه گفت: سازمان بهزیستی نهادی مولود انقلاب است که در راستای اشاعه عدالت اجتماعی و با ارائه خدمات متنوع و گسترده و همه شمول به همه آحاد جامعه، قبل از تولد تا پایان زندگی خدمت رسانی می کند. وی حضور در منزل مددجویان، افتتاح چندین باب واحد مسکن توانخواهان،بازدید از طرح های اشتغال مددجویی،اهدای خون کارکنان، برگزاری مسابقات ورزشی و دیدار با همکاران بازنشسته ایثارگر را از برنامه های در نظر گرفته شده در ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

کد خبر 72943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد