شهریار| توانمندسازی فرزندان شبه خانواده

سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار در جلسه ای با حضور مسئولین فنی مراکز شبه خانواده بر اجرای دستورالعمل های سازمان بهزیستی و توانمندسازی فرزندان شبه خانواده تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه مسئولین فنی و روانشناسان مراکز شبه خانواده با سرپرست بهزیستی شهریار برگزار شد و ناصر نیک افشار در این جلسه اظهار داشت: مسئولین فنی مراکز شبه خانواده باید تلاش خود را برای کشف استعداد و توانمندی و تربیت صحیح فرزندان مضاعف کرده و آینده تا چشم انداز فرزندان برایشان متصور شود.

 سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار بر اجرای قانونها و دستورالعملهای سازمان بهزیستی در تربیت صحیح و توانمندسازی فرزندان مراکز شبه خانواده تاکید کرد و همچنین خواستار اهتمام ورزیدن مسئولین فنی مراکز بر دقت و ظرافت در تهیه گزارش و کشف استعدادهای فرزندان بعد از پذیرش آنان شد.

وی در ادامه از مسئولین فنی و مدیران مراکز درخواست کرد تا قدر حمایتهای قانونی مدیران و مسئولین را دانسته و آمادگی خود را برای حمایتهای قانونی اعلام داشت و در ادامه از اعضا درخواست کرد تا فعالیتهای تئوری خود را افزایش داده و جهادی عمل کرده و کارشناسان بهزیستی را از فعالیتهای خود آگاه ساخته تا از طریق فضای مجازی و سایتها به جامعه اطلاع رسانی گردد.

در پایان جلسه، توسط مسئولین فنی تبادل نظر و بیان تجربیات و ارائه راهکارهای مفید توسط سرپرست و مسئول اجتماعی اداره بهزیستی برای ترسیم آینده و چشم انداز فرزندان صورت گرفت.

کد خبر 72939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد