پیشوا| حمایت امام جمعه برای رفع موانع و مشکلات بهزیستی

سرپرست بهزیستی شهرستان پیشوا، به همراه مسئول حراست این شهرستان با حضور با باقری امام جمعه این شهرستان در راستای همکاری دو جانبه دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه شهرستان پیشوا، ضمن تجلیل از مددکاران و کارکنان بهزیستی برای کار مضاعف در این ارگان، بر حفظ شأن و منزلت مددجویان تأکید کرد.

رضا اسدی نیز گزارش جامعی از خدمات بهزیستی را ارائه کرد و در خصوص مشکلات جامعه هدف و چالشهای پیش رو و خدمت رسانی مطلوبتر به جامعه هدف بهزیستی، انجام کارهای فرهنگی و ایجاد بسترهای مناسبت برای رفاه حال مددجویان و توانخواهان و جذب مشارکتهای مردمی و خیرین با امام جمعه شهر گفتگو کرد و در ادامه به تشریح بخشی از فعالیتهای بهزیستی شهرستان اشاره کرد.

اسدی در ادامه عنوان کرد: بهزیستی شهرستان پیشوا در حال حاضر در حوزه توانبخشی یک هزار و هفتصد توانخواه، در حوزه اجتماعی سیصد و ۱۵ مددجو تحت حمایت دارد که از خدمات بهزیستی شهرستان بهره مند می شوند.

امام جمعه شهرستان پیشوا نیز ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های بهزیستی برای رفع مشکلات مددجویان و نگاه ویژه مسئولین استانی به موانع شهرستانها سازمان بهزیستی را یکی از نهادهایی دانست که به صورت سازمان یافته در پی رفع مشکلات مددجویان است و بر نگاه ویژه مسئولین در بحث کمک رسانی به محرومین و معلولین و همچنین مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

کد خبر 72929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد