پیام تبریک مدیر کل بهزیستی بمناسبت دهه فجر

محسن توحیدی مقدم با صدور پیامی دهه فجر را تبریک گفت

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی با صدورپیامی آغاز دهه فجر راتبریک گفت

متن پیام به شرح ذیل میباشد:

«دهه مبارک فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس آموزی از خون سرخ و آتشین مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با عشق و اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد آن را به چله دوم رساندند.

 پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که افق های تاریخ را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران بزرگ را به جهانیان نمایاند.

این انقلاب ثمره مجاهدتها و پایمردی های غیور مردانی است که برای رسیدن به آرمان های خود، مردانه در برابر استکبار جهانی ایستادند و حکومت دست نشانده آن را از سرزمین مقدس ایران اسلامی با هدایتهای داهیانه امام خمینی (ره) بیرون راندند.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه فجر آفرینان، همکاران خدوم در بهزیستی خراسان شمالی و گروههای هدف سازمان ،تبریک و تهنیت عرض می نمایم و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه راهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه خداوند منان خواستارم.

امیدوارم با اتکا به الطاف پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، شاهد موفقیت‌های روزافزون ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف باشیم.»

کد خبر 72904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد