دیدار مدیرکل بهزیستی استان البرز بافرماندار شهرستان چهارباغ

مدیرکل بهزیستی استان البرز با مهندس جعفری فرماندار شهرستان چهارباغ دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز:در این دیدار،"وجیهه محمدی فلاح" مدیر کل بهزیستی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی در چهارباغ راه اندازی شود، یادآور شد: حوزه پیشگیری و همچنین ایجاد مراکز مشاوره در شهرستان برای جلوگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و نیز افرایش شاخص های توسعه یافتگی در حوزه اجتماعی ضرورت دارد.

در ادامه مدیر کل بهزیستی افزود:بحمدالله با راه اندازی کمپ ماده ۱۶ جمع آوری معتادان متجاهر در چهارباغ و بازگردانی ایشان به زندگی سالم و عاری از آسیب در دستور کار است که گام مهمی در حوزه پیشگیری، درمان و کنترل آسیبهای اجتماعی می باشد.

مهندس جعفری فرماندار شهرستان چهارباغ نیز ضمن تقدیر از فعالیتها وتوجه ویژه مدیر کل محترم بهزیستی نسبت به شهرستان چهارباغ تصریح کرد با توجه به ویژگی های بافت جمعیتی و نیاز شهرستان، مطالبه اصلی ما تجهیز و تقویت اداره بهزیستی توسط اداره کل و احداث ساختمان مناسب و در شان مردم شریف چهارباغ است.

شایان ذکر است در انتهای این جلسه، بر استفاده‌ از ظرفیت خیرین و مشارکت گروه های مدنی و مردمی برای ارائه خدمات مناسب به مددجویان بهزیستی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی برای ایشان تاکید شد.

کد خبر 72881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد