برگزاری جام ورزشی ویژه کارمندان زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار  و رفاه اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد

مسابقات ورزشی ویژه کارمندان زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد با  حضور مثبت و  فعال مدیرکل بهزیستی در مسابقات به همراه تیم ورزشی اداره کل بهزیستی استان

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارمندان زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد با  حضور مثبت و  فعال مدیرکل بهزیستی در مسابقات  به همراه تیم ورزشی اداره کل بهزیستی استان .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: در این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره  شهید هادی و ایام مبارک دهه فجر  برگزار شد،تیمهای منتخب ادارت زیر مجموعه وزارت خانه از مورخه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ در رشته های فوتسال،والیبال،تنیس روی میز،شنا،شطرنج و دارت در دو رده آقایان و بانوان با هم به رقابت می‌پردازند.

تیمهای منتخب بهزیستی بعد از انتخاب نفرات برتر خود به غیر از فوتسال در تمامی رشته ها در این مسابقات نماینده دارد که با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

در این مسابقات،تیمهایی از ادارات بهزیستی،تامین اجتماعی، اداره کار،فنی و حرفه ای،بانک رفاه کارگران،صندوق کارافرینی امید،صندوق بازنشستگی و... حضور داشتند که تیم والیبال اداره کل بهزیستی استان امروز در اولین بازی خود موفق شد سه بر صفر و با نتایج ۲۵_۱۳, ۲۵-۱۴ و ۲۵- ۱۶ تیم خوب فنی و حرفه ای را شکست دهد.

با  پایان مسابقات؛ برترین های این جام به مسابقات منطقه ای کشوری اعزام خواهند شد.

کد خبر 72880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد