اعلام برنامه های بهزیستی استان یزد به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب

همزمان با گرامیداشت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های بهزیستی استان یزد با شعار " ایران استوار، 44 سال افتخار " اعلام شد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اعلام این خبر گفت: در ایام‌الله دهۀ فجر، برنامه های فرهنگی، اجتماعی در شهرستان‌های یزد، میبد، اشکذر و بهاباد افتتاح می شوند.

رضا ابهت حضور در گلزار شهدای گمنام را آغازگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر دانست و اظهار داشت: برگزاری جشن انقلاب در مراکز روزانه سالمندی، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و بازنشستگان، مسابقات فرهنگی ویژۀ خانواۀ بهزیستی، بازدید از خانوادۀ مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان، نشست اعضای شورای پایگاه و سرگروه های حلقه صالحین در جهاد تببین، نشست تبیینی معرفی الگوی سوم زن مسلمان از جمله برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این ایّام است.

وی در خصوص پروژه های افتتاحی بهزیستی در این هفته گفت: پایگاه خدمات اجتماعی شهیدیه، کارگاه زیلو بافی گروه همیار زنان سرپرست خانوار خورشید و کلنگ زنی مسکن خانواده های دو معلولیتی در شهرستان میبد به مناسبت این ایّام افتتاح می شود.

مدیرکل بهزیستی استان یزد همچنین از اجرای استانی طرح غربالگری دمانس ویژه سالمندان 60 تا 75سال داد و گفت: در این هفته همچنین طرح پیشگیری از اعتیاد در زنان دارای همسر معتاد(پازک) آغاز می شود.

وی آیین واگذاری 33 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش همزمان با کشور، رونمایی از طرح + تجربه در شهرستان بهاباد، امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین بهزیستی استان یزد و کانون خادم یاری آستان قدس، برگزاری مسابقات دارت، شطرنج آقایان و مسابقات والیبال بانوان از دیگر برنامه های در نظر گرفته برای این هفته دانست.

کد خبر 72843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد