پیام تبریک مدیر کل  بهزیستی استان به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی

محمد مهدی شاهقدمی مدیر کل بهزیستی استان با صدور پیامی، سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجرولیال عشر            

انقلاب بزرگ اسلامی ایران تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود، حرکتی سرنوشت ساز که بر اساس تعالیم الهی، رهبری حضرت امام خمینی (ره) و رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که با ایثار خون خود توانست سبب بارور شدن ارزش های معنوی و فرهنگ متعالی اسلام شود.

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب یعنی روز ورود زعیـم آگاه، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می خورد؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

و امروز در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در جای جای کشور به جشن می‌نشینیم که به یاری خداوند متعال افق‌های بسیار روشنی در طریق تعالی و توسعه ایران اسلامی گشوده شده است؛ اینجانب ایام الله دهه مبارک فجر را به ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه کارکنان اداره کل بهزیستی استان و جامعه هدف سازمان  تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت خداوند سبحان سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.

محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 72842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد