بررسی طرح تاسیس مرکز شوق و زندگی در شیرخوارگاه آمنه

با حضور محمد کاظمی فرد معاون حقوقی قوه ی قضاییه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات، محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران، امیربهادر فاضلی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان تهران، رهام ولایتی نژاد سرپرست بهزیستی شمیرانات و دیگر مسئولین نشست مشترک طرح تاسیس مرکز شوق و زندگی در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیرکل بهزیستی استان تهران در این جلسه با تشریح موانع و مسائل موضوع فرزندخواندگی، خواهان تسریع و مانع زدایی در فرآیند فرزند خواندگی شد.

محمد نصیری عنوان کرد: باز پیوند فرزندان به خانواده های آسیب دیده یکی از برنامه های بهزیستی استان تهران برای حمایت از نهاد خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی است، علاوه بر این ضرورت تسهیل گری و کاهش سلسله مراتب اداری و مقررات زدایی در فرآیند فرزند خواندگی موجب خواهد شد هرچه سریعتر سرپرستی فرزندان به خانواده های متقاضی سپرده شود.

محمد کاظمی فرد نیز ضمن بازدید از شیرخوارگاه آمنه از مددیاران این مرکز و اقدامات انجام شده در شیرخوارگاه آمنه تقدیر کرد و بیان داشت: موضوع حقوق کودکان در ایران را به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است و تمام اقدامات ضروری در راستای تربیت و پرورش کودکان باید مطابق با ارزش ها و موازین حقوقی در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 72832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد