برگزاری دومین جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر بهزیستی کهگیلویه بویراحمد

ظهرامروز دهم بهمن ماه،دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر با حضور مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد؛ ظهرامروز دهم بهمن ماه،دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر با حضور مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
محمدکریم آریا ، مدیر کل بهزیستی در این نشست با اشاره به  نتایج ارزشمند انقلاب باشکوه اسلامی ،بیان کرد: برنامه‌های دهه مبارک فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب باید با رویکرد مردم محوری برگزار شود و درواقع  فرصتی مغتنمی است تا  خدمات و  دستاوردهای سازمان را به بهترین شکل ممکن  به مردم معرفی کنیم.

مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : کلیه اعضای ستاد، معاونت ها و کارکنان شهرستانها می بایست برنامه ریزی لازم و همه جانبه به منظور اجرای  برنامه های این دهه  با محوریت مردمی بودن  و معرفی  دستاوردهای بهزیستی برای جامعه هدف  را مدنظر قرار دهند.

 مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان جلسه افزود:  استقرار میز ارتباطات مردمی با هدف  پاسخگویی به مطالبات جامعه هدف،  برپایی مراسم جشن انقلاب ویژه کارکنان و خانواده های تحت پوشش در مرکز استان و شهرستان‌ها، برپایی مراسم های ویژه دهه فجر به منظور  بررسی رهنمودها و اندیشه‌ها و آرای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با محرومین و مستضعفین به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، مشارکت و همراهی کارکنان و مددجویان در راهپیمایی 22 بهمن ادارات بهزیستی ستادی و شهرستانی ، تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و استقرار ماشین های اورژانس اجتماعی در روز ۲۲ بهمن مان  چکیده  برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

در پایان مصوبات لازم در خصوص برپایی هرچه با شکوه تر برنامه ها تصویب و به واحدهای متولی ارسال گردید.

کد خبر 72804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد