ملارد| راه اندازی مرکز درمان و ترک اعتیاد بانوان

سرپرست بهزیستی شهرستان ملارد گفت: با توجه به عدم وجود مرکز درمان و ترک اعتیاد (کمپ) بانوان و نیاز شهرستان ملارد، اقدامات لازم برای راه اندازی این مرکز انجام و از ابتدای سال جدید شروع بکار می کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد با اشاره به فعالیت ۷ کمپ ویژه اقایان در شهرستان گفت: در حال حاضر هفتا کمپ ترک اعتیاد با ظرفیت نگهداری بیش از دویست و ۵۰ بیمار در حال خدمات رسانی است ولی در حوزه زنان متاسفانه مرکزی برای ارائه خدمت وجود نداشت که با تلاش های صورت گرفته از طریق حوزه پیشگیری و بررسی دقیق درخواست های متقاضیان توسط کارشناسان تخصصی یک مرکز تایید با اخذ مجوز موافقت اصولی در حال دریافت پروانه فعالیت بوده که از ابتدای سال ۱۴۰۲ شروع به کار می کند.

وی افزود: این مرکز با ظرفیت نگهداری از ۴۰ بیمار تائید شده و حدود ۱۰ نفر نیروی مراقب و متخصص در آن مشغول بکار هستند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر اهمیت آگاهسازی بیماران در مراکز درمانی اعتیاد گفت: پس از پذیرش هم اقداماتی برای توانمندسازی و آگاهسازی بیماران با برگزاری دوره های آموزشی مهارتهای زندگی و …. انجام می شود تا افراد پس از طی مدت زمان درمان با انگیزه بالا و اطلاعات بیشتر به جامعه بازگشته و دوباره به سمت مصرف مواد مخدر و شرایط قبل نروند.

کد خبر 72793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد