در رسانه | شرکت گاز استان اردبیل:
۱۵۲ انشعاب رایگان گاز به خانوارهای کم بضاعت در اردبیل واگذار شد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از واگذاری رایگان ۱۵۲ انشعاب گاز به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در سال جاری در راستای اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا میرسعید سیدمتین روز یکشنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان اردبیل گفت: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به مددجویان، آمادگی کامل داریم و از انشعابات واگذار شده در سال جاری ۹۲ انشعاب برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و ۶۰ انشعاب برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه طبق بند (ک) تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱، گاز مشترکان کم مصرف تحت پوشش این دو نهاد رایگان است، افزود: تعداد مددجویان کم مصرف مشمول برخورداری از گازبهای رایگان که از ابتدای سال گذشته تا به حال به شرکت گاز معرفی شده اند، بیش از ۴۸ هزار مشترک و کل مبلغ بخشودگی گازبهای این مددجویان بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال است.

وی خدمات ارائه شده به خانواده‌های تحت پوشش را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز عنوان کرد و گفت: طی یک سال گذشته شرکت گاز استان با ۶۳۴ مورد لوله کشی داخل منازل مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی بیش از ۳۴ هزار میلیون ریال هزینه کرده است.

۴۳ هزار و ۳۳۸ خانوار با جمعیت بیش از ۸۸ هزار و ۶۵۷ نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

کد خبر 72786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد