آخرین فراخوان دعوت به همکاری مؤسسات و مراکز غیردولتی متقاضی در طرح های پیشگیری و درمان اعتیاد اعلام شد

آخرین فراخوان دعوت به همکاری مؤسسات و مراکز غیردولتی متقاضی در طرح های پیشگیری و درمان اعتیاد(مدیریت مورد) معاونت پیشگیی استان تهان اعلام شد.

آخرین فراخوان دعوت به همکاری مؤسسات و مراکز غیردولتی متقاضی در طرح های پیشگیری و درمان اعتیاد(مدیریت مورد) معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران (۱۴۰۱) اعلام شد.

در راستای تنظیم بخشی مقررات مالی دولت و واگذاری خدمات به بخش خصوصی، اداره کل بهزیستی استان تهران در نظر دارد جهت اجرای برنامه های درمان و کاهش آسیب معتادان، نسبت به واگذاری طرح مدیریت مورد از طریق فراخوان عمومی اقدام نماید. لذا از کلیه افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط و دارای پروانه فعالیت از بهزیستی با اهداف مددکاری و درمان و بازتوانی اعتیاد در این طرح دعوت بعمل می آید.
 مدیریت مورد:
 فرایندی هماهنگ برای سنجش وضعیت، برنامه ریزی، تسهیل گری، ارجاع به واحد های ارائه دهنده خدمات، مشاوره و حمایت یابی در زمینه دریافت امکانات و خدمات اولیه به مراجعین و خانواده های آنها از طریق پیگیری فعالانه منابع در دسترس و برقراری ارتباط به منظور بهبود کیفیت زندگی دریافت کنندگان خدمات می باشد.
شرایط عمومی :
الف) کلیه افراد حقیقی و حقوقی دارای پروانه فعالیت یا پروانه تأسیس از بهزیستی مرتبط با اهداف و وظایف دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد، می توانند متقاضی ایجاد واحد مدیریت مورد باشد.
تبصره۱: مؤسسات فعال در حوزه های پیشگیری ، درمان و کاهش آسیب در اولویت هستند.
تبصره۲: مؤسسات غیر دولتی می توانند در قالب خرید خدمت تقاضای ایجاد واحد مدیریت مورد را به بهزیستی استان اعلام دارند.
ب)سایر متقاضیان که مجوز فعالیت از سازمان را ندارند، ابتدا باید مطابق با مفاد آئین نامه داخلی ماده ۲۶ و دستور العمل تخصصی مربوطه پروانه فعالیت یا پروانه تاسیس دریافت و سپس درخواست ایجاد واحد مدیریت مورد نمایند.
شرایط اختصاصی  :
الف) فرم درخواست تکمیل شده درخواست واحد مدیریت مورد
ب) مدیریت مورد: واحدی است که خدمات مدیریت مورد در آن ارائه می گردد.
۱. سقف پذیرش هر واحد مدیریت مورد حداکثر ۱۰۰ نفر پرونده است. واحد مدیریت مورد موظف است به ازای هر ۲۰ نفر مددجو یک مددکار یا فرد آموزش دیده دارای گواهی را، به کار گمارد.
۲. اولویت در انتخاب مؤسسه برنده در مرحله اول داشتن صلاحیت علمی، عملی، حسن شهرت و حسن سابقه می¬باشد. برنده بایستی توان مالی پرداخت حداقل ۶ ماه حقوق و حق بیمه کارکنان را داشته باشد.(با عنایت به اینکه اعتبارات با تأخیر ابلاغ می گردد)
۳. در اختیار داشتن تیم اجرایی با تجربه در زمینه موضوع برنامه.
۴. داشتن کد اقتصادی، شناسه ملی، سابقه مالیات و سابقه تأمین اجتماعی
۵. پرداخت بیمه، مالیات و تمامی کسورات قانونی مربوط به قرارداد یا تفاهم نامه بر عهده مجری طرح می¬باشد.
۶ . انتخاب مجری صرفاً بر اساس نظر کمیته تخصصی پیشگیری استان تهران خواهد بود(با در نظر گرفتن معیارهایی مانند: سابقه، توان مالی، تجربه متقاضی در انجام فعالیت های مشابه، عدم دریافت اخطار و تذکر از بهزیستی و ...... ).
۷.مجری طرح موظف است مطابق دستورالعمل تخصصی(پیوست ) عمل نماید.
شرایط همکاری :
متقاضیان لازم است مدارک خود را در پاکت مهر و موم شده به مدیریت و یا واحد امور پیشگیری شهرستان مربوطه تحویل نمایند. مهلت ارسال مدارک از زمان انتشار به مدت ۷ روز کاری می باشد. واجدین شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۷۲۸۲۷ سرکار خانم شیخان تماس حاصل نمایند.

کد خبر 72762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد