راضیه کرم الدین سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان سمنان شد

در مراسمی با حضور مدیرکل و معاونین بهزیستی استان از خدمات و زحمات سرکار خانم دلشاد تقدیر و راضیه کرم الدین سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان سمنان معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید مدیریت بهزیستی شهرستان سمنان با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل برگزار شد .

در این مراسم از خدمات و زحمات سرکار خانم دلشاد تقدیر و راضیه کرم الدین سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان سمنان معرفی شد .

 منطقی مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم از همراهی و همدلی کلیه پرسنل بهزیستی استان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف تقدیر و ضمن تشکر و قدردانی از خدمات و زحمات شبانه روزی سرکار خانم دلشاد گفتند : باعث خرسندی و دلگرمی می شود زمانی که در شهرستان سمنان قرار گرفته و شاهد فضای صمیمی و دوستانه در این شهرستان می باشیم.

وی یکی از از ویژگی های مهم خانم کرم الدین سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان سمنان را دارای تجربه مدیریت و از بدنه کارشناسی شهرستان سمنان برشمرده و یکی از راه های رسیدن به اهداف پیش بینی شده در یک مجموعه و سیستم را ایجاد همدلی و استفاده از ظرفیت و خرد جمعی درهمکاران بیان داشتند .

 مدیرکل بهزیستی استان در ادامه گفت : تغیر و جابجای در یک سیستم یک امر طبیعی بوده و انتظار می رود این تغییرات منجرب به بهره وری بیش از پیش شود . وی مرکزیت بهزیستی شهرستان سمنان و نزدیکی به ستاد استان را یکی از ویژگی های منحصر به فرد شهرستان سمنان بیان و افزودند : پیشرفت و تحقق اهداف نتیجه عملکرد پرسنل و مجموعه یک سازمان و دستگاه است پس باید دوشادوش هم برای رسیدن به شرایط مطلوب تلاش کرد .

منطقی تحول برنامه ریزی شده در سازمان بهزیستی کشور را در چهار محور کارآمدی، هوشمندسازی، شفاف سازی و مردمی سازی عنوان و ابراز داشتند : انتظار می رود کلیه معاونین، روسای ستادی ، شهرستانی و پرسنل از کلیه ظرفیتهای درون و برون سازمانی جهت اجرای و تحقق این تحولات استفاده کنند .

ایشان در پایان سخنان خود ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف را معیار و شاخص ارزیابی مراکز تحت نظارت بیان داشتند و ضمن قدردانی مجدد از زحمات سرکار خانم دلشاد برای سرپرست جدید بهزیستی شهرستان سمنان آرزوی موفقیت داشتند  .

در این مراسم در ابتدا دلشاد ضمن قدردانی از همراهی و همکاری معاونین ، روسای ستادی و شهرستانی و به ویژه پرسنل بهزیستی شهرستان سمنان ، گزارشی از عملکرد خود در سمت رئیس شهرستان داشته و سپس سرکار خانم کرم الدین از برنامه ها و اهداف خود در سمت جدید سخن گفتند .

کد خبر 72720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد