آیین نکوداشت معاونین توانبخشی بهزیستی استان یزد از بدو تأسیس برگزار شد

آیین نکوداشت معاونین توانبخشی بهزیستی استان یزد از بدو تأسیس به منظور تجلیل از پیشکسوتان و معاونین توانبخشی اسبق این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در این آیین طی سخنانی محور کار در بهزیستی را انسانیت دانست و گفت: نحوه خدمت رسانی در بهزیستی بر اساس دوستی و رفاقت است و هر موردی که نیاز به خدمت رسانی و تلاش شبانه روزی دارد همکاران بهزیستی همراهی و مشارکت دارند.
رضا ابهت با اشاره به زحمات مدیران اسبق معاونین توانبخشی بهزیستی گفت: فعالیت شما نشأت گرفته از روح بلند شما در حمایت از افراد دارای معلولیت است.
معاون توانبخشی بهزیستی استان یزد نیز معاونت توانبخشی را اصلی ترین حوزه بهزیستی دانست و گفت: این معاونت به ارائه خدمات مددکاری و توانبخشی به شکل کامل به جامعه هدف بهزیستی می پردازد.
وی با بیان اینکه سنگ بنای معاونت توانبخشی در بهزیستی خوب بنا شده است، گفت: این سنگ بنا در سال 1359 توسط حسین میروکیلی پیشکسوت و نخستین معاون توانبخشی بهزیستی استان یزد گذاشته شد.
محسن صباغی نژاد گفت: هدف از برگزاری آیین نکوداشت معاونین توانبخشی بهزیستی استان یزد اخذ تجربه برای  خدمات مددکاری به جامعه هدف بهزیستی است.
گفتنی است؛ در این آیین از حسین میروکیلی پیشکسوت و نخستین معاون بهزیستی استان یزد که از سال 1359 تا 1373 به مدت 14 سال در این عرصه خدمت رسانی کرده است و مدیران اسبق این معاونت آقایان محمدحسین توحیدی فر از سال73 تا 75، سید مصطفی کرباسی از سال 76 تا 80، علی محمد عطابخش از سال 80 تا 87، ناصر صباغزادگان از سال 87 تا 93، محمدحسین غنیمت از سال 93 تا 98، مسعود نشان از سال 98 تا 1401 در این حوزه خدمت رسانی نموده اند و همچنین محسن صباغی نژاد معاون فعلی این معاونت  با اهداء لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.

کد خبر 72711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد