شهریار| برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهریار و و مسئولین این شهرستان در شهرداری شهر وحیدیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،   سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار از برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با هدف حرفه آموزی، اشتغال پایدار و اتصال به خانواده بهبودیافتگان در مراکز توانمندسازی و همچنین فعالیت مراکز و موسسات کاهش آسیب و درمان اعتیاد، اجرای طرح ها در منطقه وحیدیه و خدمات آموزشی به ساکنین این منطقه خبر داد.

ناصر نیک افشار اظهار کرد: خوشبختانه مرکز توانمندسازی همای رحمت برای توانمندسازی بهبود یافتگان، ایجاد شغل و حرفه آموزی و حمایت مالی گامهای خوبی برداشته که توسط اداره بهزیستی شهرستان، برای دریافت مبلغ یک میلیارد تومان تسهیلات کارفرمایی به بانک مورد نظر معرفی شده است.

شایان ذکر است، در ادامه این جلسه تصمیماتی در خصوص گسترش تاسیس مراکز اقامتی میان مدت ماده ۱۶، اجرای طرح ساماندهی معتادین متجاهر در این مراکز و نیز همکاری مراکز اقامتی میان مدت برای تفاهم‌نامه با شهرداری‌های مناطق شهرستان شهریار، برای جمع آوری معتادان متجاهر و هماهنگی لازم با فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار جهت پلمپ مراکز اقامتی میان مدت غیر مجاز صورت گرفت.

کد خبر 72680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد