پیشوا| برگزاری  کمیسیون پزشکی تعیین معلولیت

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان پیشوا، درگاه ورود افراد دارای معلولیت برای دریافت خدمات مستمر و غیر مستمر به بهزیستی را، تاییدیه کمیسیون پزشکی بر اساس استاندارد جهانی معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،   جلسه ی کمیسیون پزشکی در محل اداره بهزیستی پیشوا، که با حضور سرپرست بهزیستی شهرستان، مسئول توانبخشی، پزشک، روانشناس، کاردرمانگر و با رعایت قوانین icf برگزار شد و ۴۳ پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

رضا اسدی سرپرست اداره بهزیستی پیشوا در خصوص نحوه تشکیل کمیسیون های پزشکی عنوان کرد: پس از ثبت درخواست اولیه، مدارک متقاضیان تشکیل پرونده توانبخشی به منظور شرکت افراد در کمیسیون پزشکی آماده شده و پس از بررسی معلولیت فرد درخواست کننده به همراه مدارک و مستندات پزشکی در کمیسیون پزشکی توانبخشی تعیین نوع و شدت معلولیت، نظریه کمیسیون در سامانه کمیسیون پزشکی (سامانه ارمغان)، ثبت شده و در صورت تایید معلولیت، تشکیل پرونده توانبخشی در سامانه ارمغان صورت خواهد گرفت.

اسدی با بیان اینکه بهزیستی شهرستان پیشوا به ۱۷۰۰ پرونده توانبخشی رسیدگی می کند، تصریح کرد: در حوزه توانبخشی پس از تایید کمیسیون پزشکی و پس از تشکیل پرونده، کمک های مالی و غیر مالی در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به توانخواهان خدمت رسانی می شود.

کد خبر 72679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد