ورامین| برگزاری کارگاه آموزشی تربیت کادر متخصص پیشگیری از اعتیاد

کارگاه آموزشی تربیت کادر متخصص پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای اجتماعی به همت بهزیستی شهرستان ورامین و همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر جنوب شرق استان تهران و معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این گارگاه با حضور مسئولین شهرستان ورامبن و ۴۷ نفر از کارشناسان متخصص ادارات شهرستان از جمله، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، آموزش پرورش، هلال احمر، جمعیت مبارزه با مواد مخدر اداره ورزش و جوانان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
 
این کارگاه با هدف شناخت مواد مخدر علل و عوامل گرایش به این مواد و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و عوارض و نتایج ناشی از آن به منظور استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان و آگاه سازی آحاد مردم و کارکنان  ادارات و خانواده های آنها و با هدف پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی بهتر از درمان است، برگزار شد.

مدرسین این کارگاه معاون ستاد مبازه با مواد مخدر و اساتید دانشگاه بودند که دوره های اصول مقدماتی پیشرفته تخصصی پیشگیری از اعتیاد را با ارائه گواهینامه معتبر از ستاد مبارزه با مواد مخدر را به مدت دو روز به کارشناسان آموزش دادند.

کد خبر 72677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد