توانمند سازی ولی نعمتان در راس امورات و خدمات بهزیستی قرار دارد

مدیرکل بهزیستی استان از تشریح برخی از اقدامات بهزیستی استان و لزوم همراهی و تعامل بین بخشی دستگاههای اجرایی در ارتقاء سطح کیفی خدمات به ولی نعمتان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل بهزیستی استان در ادامه بازدید دوره ای از شهرستانها در سفر به شهرستان نیر با شهرام محمدی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار شهرام محمدی فرماندار شهرستان نیر با عنوان این مطلب که کار در مجموعه بهزیستی و رسیدگی به نیازها و مشکلات مددجویان بسیار طاقت فرسا و سخت می باشد گفت: داشتن روحیه ایثار و گذشت در ارائه خدمات به محرومان ونیازمندان تنها از عهده افرادی برمی آید که با جان و دل با خدای خود عهد بسته اند که تا پای جان در خدمت افرادی باشند که از تمام جهات نیازمند یاری رسانی هستند و این توفیق بحمداله شامل خدمتگزاران دلسوز در بهزیستی گردیده است.

 حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان ضمن قدردرانی از همراهی و پیگیری امورات مربوط به افراد جامعه هدف از سوی فرمانداری این شهرستان با تشریح برخی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته از طریق مجموعه بهزیستی در سطح استان گفت: سازمان بهزیستی سازمانی کاملاً تخصصی، مداخله محور و مردم مدار هست و تمامی خدمات ارائه شده به آحاد جامعه از ابتدای تولد فرد تا دوران سالمندی را شامل می شود.

مدیرکل بهزیستی استان اظهارداشت: برگزاری کلاس های آموزشی و آگاهسازی خانواده ها، انجام مشاوره های حضوری و تلفنی، غربالگری های بینایی و شنوایی، مداخلات تخصصی، کارگاههای تخصصی، توانبخشی و مراقبت از سالمندان و افراد دارای معلولیت و از جمله برنامه ها و فعالیتهای هستند که به افراد جامعه هدف در طول سال ارائه می گردد.

رضایی  با اشاره به خدمات ارائه شده در طی دولت سیزدهم (دولت مردمی) به مددجویان تحت پوشش اظهار داشت: افزایش یارانه های مراکز و مددجویان، ثبت نام تمامی پشت نوبتی های حائز شرایط، ثبت انشعابات دهک های پایین درآمدی و بهره مندی ازخدمات رایگان، افزایش حق پرستاری، برون سپاری خدمات، اشتغالزایی، توسعه و گسترش مراکز روزانه و همراهی کامل موسسات خیریه با بهزیستیاستان از جمله فعالیتهای هستند که با جدیت و پشتکار پیگیری می گردد.

کد خبر 72671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد