توسط معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان صورت گرفت:
  ملاقات مردمی  ۴۶ نفر ازجامعه هدف بهزیستی شهرستان  مشگین شهر

همزمان با سفر استاندار اردبیل به شهرستان مشگین شهر، سید یوسف موسوی معاون پشتیبانی ومنابع انسانی بهزیستی استان از برپایی میز ارتباطات مردمی به ولی نعمتان بهزیستی شهرستان و بررسی مسائل و مشکلات آنان خبر داد.

طی سفر یکروزه استاندار وحضور مدیران کل دستگاههای اجرایی استان در شهرستان مشکین شهر میز ارتباطات  مردمی ایجاد و معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان از نزدیک در جریان مشکلات ۴۶ نفر از مددجویان و توانخواهان بهزیستی شهرستان  قرار گرفت.

در این دیدار از جمله عمده ترین مشکلات و درخواست مراجعان به تفکیک؛ مساعدت مالی، اشتغال و وام اشتغال، مسکن و ودیعه مسکن، درمان و غیره می باشد.

گفتنی است درجریان این دیدار معاون پشتیبانی ومنابع انسانی بهزیستی استان ضمن استماع مسائل و مشکلات ولی نعمتان بهزیستی شهرستان مشگین شهر در خصوص رسیدگی و رفع نیازهای آنان دستورات لازم را صادرنمود.

لازم به ذکر است در این سفر از محل اعتبارات بهزیستی استان، بیش از ۳۲۰ میلیون ریال به درخواست های مالی و درمان تعلق خواهد گرفت. ضمناً مبلغ ۳۷۰ میلیون ریال در قالب مستمری(به صورت ماهیانه)، ۵۳۰ میلیون ریال در قالب مساعدت مالی، کمک هزینه درمان، مناسب سازی و غیره ومبلغ ۸۶۰ میلیون ریال هم کمک هزینه ساخت مسکن به نامبردگان اختصاص یافت.

کد خبر 72667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد