شهریار|  اجرای طرح آموزش آگاه‌سازی و خود مراقبتی زنان و دختران

مسئول پیشگیری بهزیستی شهریار گفت: اجرای طرح آموزش آگاه سازی و خود مراقبتی زنان و دختران با استفاده از نتایج حاصل از پیمایش و مطالعات ملی رصد آسیب‌های اجتماعی تدوین و در این شهرستان در حال اجرا می باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مسئول پیشگیری بهزیستی شهریار به همراه کارشناس این حوزه از اجرای طرح آموزش آگاه‌سازی و خود مراقبتی زنان و دختران در محلات مختلف بازدید کردند.

محمد راحتلو از اجرای طرح آموزش آگاه‌سازی و خود مراقبتی زنان و دختران از طریق سمن ها و موسسات تحت نظارت اداره‌ بهزیستی شهرستان شهریار واقع درشهریار، فاز یک اندیشه، وحیدیه و شهرک جعفریه که با استفاده از نتایج حاصل از پیمایش و مطالعات ملی رصد آسیب‌های اجتماعی تدوین و اجرا شده است بازدید کرد.

وی هدف از اجرای این طرح را تاکید برحفظ کرامت انسانی و سعی در ارتقاء دانش و آگاهی، عزت نفس و خودشکوفایی بانوان و دختران دارای دامنه سنی ۴٠_۱۵ سال در حوزه مسائل روانی اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد.

راحتلو خاطر نشان کرد: محورهای آموزشی این طرح در حوزه مسائل روانی - اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و سعی دارد با محوریت افزایش سواد سلامت اجتماعی، سواد رسانه ای و برقراری شبکه ارتباطی سازنده بین نوجوانان و والدین آنها، اهداف پیش بینی شده طرح را محقق سازد.

مسئول پیشگیری اداره بهزیستی شهریار در ادامه اظهار داشت: مجریان این طرح موسسه مهرآفرین راهیان سلامت به صاحب امتیازی محبوبه زرین قلم و مؤسسه حامیان مهر آشنا به صاحب امتیازی زارع می باشند که تاکنون زنان با دامنه سنی ۲۰ تا ۴۰ سال ۵۲ نفر و دختران با دامنه سنی ۱۵ تا ۲۰ سال ۹٠ نفر آموزش دیده اند و تعداد دوره های ویژه زنان ۴ جلسه ۸ ساعته بوده است.

کد خبر 72639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد