شهریار| بازدید میدانی از خانه سالمندان طراوت

سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار گفت: در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیتهای موجود و برنامه تخصصی و منظم و پیگیری های مداوم بهترین خدمات در مراکز سالمندان ارائه شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست بهزیستی شهریار به همراه مسئولین این اداره، از خانه سالمندان طراوت با ظرفیت ۷٠ نفر سالمند و ۳۱ نفر شاغل در این مرکز بازدید به عمل آوردند.

سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی علاوه بر اطلاع رسانی و آگاهسازی مردم در خصوص نحوه رفتار مناسب با سالمندان همواره در تلاش است تا با استفاده از ظرفیتهای موجود و برنامه ریزی های تخصصی و منظم و پیگیری های مداوم بهترین خدمات در این مراکز به سالمندان ارائه شود.

شهریار| بازدید میدانی از خانه سالمندان طراوت

نیک افشار افزود؛ در این بازدید امکانات و نحوه خدمت رسانی به سالمندان مورد بررسی قرار گرفت و برای بررسی مشکلات و رفع موانع و افزایش کیفیت در راستای عرضه خدمات مطلوب به سالمندان، نکاتی به مسئولین مرکز یادآوری شد.

شهریار| بازدید میدانی از خانه سالمندان طراوت

وی در پایان اظهار داشت: مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی در شهریار ۲۵ مرکز بوده که شامل: ۷مرکزسالمندان، ۱۳مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان، ۴مرکز نگهداری بیماران ذهنی، یک مرکز نگهداری جسمی حرکتی و کل خدمت گیرندگان مقیم مراکز سالمند چهار صد و ۵۰ نفر، کل مراکز جسمی ۶۸ نفر، مراکز ذهنی دویست نفر، کل مراکز نگهداری اعصاب و روان نهصد و ۴۵ نفر و کل پرسنل شاغل در این مراکز پانصد نفر می باشند.

کد خبر 72636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد