نشست کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی استان تهران برگزارشد

نشست کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی استان تهران در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزستی استان تهران: این نشست با حضور محمد نصیری مدیر کل، اعضای کار گروه توسعه مدیریت بهزیستی استان تهران و محمدپور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با هدف تبیین و تمیز، انعکاس مشکلات وچالش کمبود نیروی انسانی و اعتبارات مربوطه به بالا دستی، اصلاح و ارتقاء ساختار فعلی نیروی انسانی بهزیستی استان تهران برگزار شد.

 محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به حداقل دریافتی که کارکنان بهزیستی استان تهران دارند گفت: انتظار میرود سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران حداکثر مساعدت ممکن مطابق نیازها و ماموریت های محول شده به بهزیستی استان تهران در سند چشم انداز توسعه، "تامین بهینه اعتبارات ومجوز اخذ نیروی انسانی مورد نیاز" با توجه به اهمیت ودغدغه خدمات دهی بهزیستی به جامعه وگروه های هدف" را در دستورکار خود قرار دهد.

نشست کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی استان تهران برگزارشد

نصیری با تاکید به لزوم اصلاح و ارتقاء ساختار فعلی نیروی انسانی سازمانی بهزیستی استان تهران ابراز نمود :  با توجه به ماموریت های محول شده به بهزیستی و همچنین ایجاد شهرهای جدید در استان تهران و متناسب نبودن تشکیلات و ساختار سازمانی با نیازهای واقعی جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف ضرورت دارد این موضوع و چالش بصورت فوریت در دستور کار قرار گیرد و پیشنهادهای مطروحه به بالادستی منعکس گردد.

حمید حسینی رئیس اداره نیروی انسانی اداره کل بهزیستی استان تهران ضمن ارائه گزارش آمار قابل توجه کارکنان بازنشسته شده در چهار سال اخیر و تشریح بخشی از چالش ها و خلاء کمبود نیروی انسانی بهزیستی استان تهران و کمبود نیروی انسانی در شهرستانهای دور افتاده از مرکز استان افزود : با توجه به اینکه برخی از مشاغل طبق ماده ۱۷ قانون مدیریت خدمات کشوری تصدی گری است و قابل واگذاری به شرکتهای تامین نیروی انسانی می باشد. انتظار میرود سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران جهت به کارگیری این افراد وتامین اعتبار مربوطه حداکثر مساعدت ممکن لحاظ نماید.

نشست کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی استان تهران برگزارشد

در ادامه؛ بازنگری و اصلاح تشکیلات مطابق نیازها و ماموریت های محول شده به بهزیستی استان تهران در سندهای چشم انداز توسعه، جذب نیروی انسانی کارآمد و موثر با " اولویت بومی گزینی" و نیازسنجی کمبود نیروی انسانی در شهرستان های دور افتاده از مرکز استان، تامین اعتبارجهت جذب نیروی نگهبان، متصدی خدمات دفتری و رایانه از طریق شرکتهای تامین نیروی انسانی توسط سازمان مدیریت استان تهران، بررسی و پایش مجدد احکام پرسنلی و فیش حقوقی کارکنان جهت ارائه راهکار افزایش حقوق مطابق مقررات  بخشی از موضوعاتی بود که مطرح و مورد بحث قرار گرفت.

در پایان؛ محمدپورنماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تاکید نمود: مطالب وموضوعات مطروحه را جهت مرتفع شدن به مسئولین این سازمان به قید فوریت منعکس می نماید.

نشست کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی استان تهران برگزارشد

کد خبر 72587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد