دومین جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در اداره کل بهزیستی مازندران تشکیل شد

دومین جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به ریاست دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان و اعضای ستاد در اداره کل بهزیستی مازندران تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در این جلسه انقلاب اسلامی ایران را یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین رخدادها در جهان دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران در پیشبرد روند بیداری و آگاهی مسلمانان و افزایش فعالیت‌های موثر اسلامی در جوامع مسلمانان نقش موثری داشته است زیرا انقلاب اسلامی از جهت مختلف با سایر انقلاب ها متفاوت بوده است.

وی با بیان اینکه مردم نقش ویژه ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره)  مردمی‌ترین انقلاب‌های در طول تاریخ است و مردم با پیروی از رهبر انقلاب اسلامی به خیابان آمده و علیه رژیم شاهنشاهی مبارزه کردند.

دکتر بریمانی بر رفع مشکلات جامعه هدف تاکید کرد و ادامه داد: همه ما در مقابل جامعه هدف مسوول هستیم و باید در جهت رفع مشکلات و رفاه آنان تلاش کنیم.

شایان ذکر است؛ در ادامه این جلسه اعضای ستاد برنامه ها و پیشنهادات خود را ارائه نمودند و هماهنگی های لازم جهت برگزاری برنامه ها انجام گردید.

کد خبر 72555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد