کارگاه ارتقاء سلامت دهان و دندان خدمت گیرندگان مراکز توانبخشی

کارگاه یک روزه ارتقاء سلامت دهان و دندان ویژه خدمت گیرندگان مراکز تحت نظارت توانبخشی بهزیستی کردستان با حضوردکتر مشفق معاون توانبخشی بهزیستی کردستان، دکتر شعاعی، خانم ها کوهی و رادمنش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان: کارگاه یک روزه ارتقاء سلامت دهان و دندان در سالن آمفی تئاتر باشگاه فرهنگیان شهرستان سنندج با حضور ۱۰۰ نفر از کارشناسان رابط و ناظر شهرستان ها و مسئولین فنی مراکز شبانه روزی روزانه ویزیت در منزل مراقبتی و توانبخشی مبتنی بر جامعه برگزار گردید.

 دکتر مشفق معاون توانبخشی بهزیستی کردستان: ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان در خصوص اهمیت و ضرورت بهداشت دهان و مراقبت و پیشگیری از مشکلات ناشی از عدم رعایت بهداشت در مراکز تأکید نمودند.

 دکتر شعاعی به بیان معرفی، تاریخچه، فعالیت ها و دستاوردهای طرح ارتقاء سلامت دهان و دندان خدمت گیرندگان مراکز توانبخشی و موسسات توانبخشی مبتنی بر جامعه پرداختند.

 خانم کوهی در خصوص مبانی ارتقاء سلامت دهان در مراکز مراقبتی بهزیستی توضیحاتی ایراد نمودند.

در نوبت عصر کارگاه عملی به صورت پایلوت توسط مسئولین فنی ۲ مرکز در خصوص (طریقه صحیح مسواک زدن و نخ دندان کشیدن) انجام گردید.

در پایان کارگاه خانم کوهی و رادمنش در خصوص چک لیست توضیحاتی ارایه نمودند و در همان مکان با حضور ۲ نفرسالمند از مرکز نگه داری شبانه روزی سالمندان کار عملی انجام شد و کارگاه با توضیحاتی در خصوص تهیه و نحوه استفاده از وسایل مورد نیاز به کارشناسان و رابطین خاتمه یافت.

کارگاه ارتقاء سلامت دهان و دندان خدمت گیرندگان مراکز توانبخشی

کد خبر 72536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد