برگزاری دوره آموزشی ارتقاء سلامت سالمندان در بهزیستی استان اردبیل

معاون توانبخشی بهزیستی استان از برگزاری دوره آموزشی تخصصی با عنوان" ارتقاء سلامت سالمندان" ویژه کارشناسان توانبخشی و مسئولین فنی مراکز سالمندان استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، دوره آموزشی تخصصی با عنوان" ارتقاء سلامت سالمندان" ویژه کارشناسان توانبخشی و مسئولین فنی مراکز شبانه روزی و روزانه سالمندان به مدت دو روز از طریق حضوری و برخط در مرکز آموزش تخصصی بهزیستی استان برگزار گردید.

رضا محمدی معاون توانبخشی بهزیستی استان با بیان این مطلب که برای مقابله با بحران سالمندی در کشور و استان نیازمند تعامل، هم افزایی و اتخاذ تمهیدات ویژه لازم هست گفت: سازمان بهزیستی به عنوان عضو و دبیر شورای سالمندان بایستی از امروز راهکارها، چاره اندیشی ها و تدابیر لازم در زمینه مدیریت بحران سالمندی گام بر دارد و در این راه همیاری و مشارکت بیش از پیش دستگاههای اجرایی را می طلبد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان یکی از تمهیدات مقابله با بحران سالمندی را برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و دانش افزایی برای اتخاذ تصمیمات لازم عنوان کرد وگفت: برگزاری جلسات و دوره های آموزشی ویژه کارشناسان توانبخشی بسیار حائز اهمیت می باشد بنابراین ارتقاء کیفیت خدمات منوط به آگاهسازی و آگاهی دهی به آحاد جامعه و در نتیجه مدیریت صحیح بحران سالمندی از سوی متولیان امر محسوب می گردد.

 گفتنی است در این دوره آموزشی ضمن بیان آخرین دستاوردها و اقدامات خدمات رسانی، ارتقاء سطح سلامت افراد جامعه و نحوه ارتقاء کیفیت زندگی سالم برای سالمندان و مهیا سازی بسترزیست دوستدار سالمند بواسطه مشارکت دولت، ملت و خود سالمندان تاکید و پرداخت شد.

کد خبر 72498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد