شهر قدس| برگزاری کارگاه آموزشی منع خشونت علیه زنان و دختران

کارگاه آموزشی تخصصی منع خشونت علیه زنان و دختران در مراکز بهزیستی شهرستان قدس انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، کارگاه آموزشی خشونت علیه زنان با حضور هشتصد و ۴۰ نفر از بانوان شهرستان قدس برگزار شد.

حمزه صالحی رئیس بهزیستی شهرستان قدس در خصوص برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار داشت، خشونت علیه زنان و دختران یکی از رایج‌ترین موارد نقض حقوق بشر در جهان است که هر روز بارها و بارها در اقصی نقاط جهان رخ می‌دهد، این مسئله عواقب جدی کوتاه مدت و بلندمدت جسمی و روانی بر زنان و دختران دارد.

حمزه صالحی در ادامه افزود: به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از خشونت علیه زنان و دختران، کارگاه های آموزشی تخصصی برای بانوان و دختران توسط کارشناسان تخصصی و روانشناسان مراکز مثبت زندگی در برخی از محله های این شهرستان برگزار شد که در این کارگاه های مختلف حدود هشتصد و ۴۰ نفر از بانوان این شهرستان، شرکت کردند.

شهر قدس| برگزاری کارگاه آموزشی منع خشونت علیه زنان و دختران

وی بیان کرد: سازمان بهزیستی از سال ۱۳۹۳ خانه‌های امن را برای زنان و دخترانی که در معرض خشونت‌های خانگی قرار دارند، راه اندازی کرده است. بنا بر اعلام معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی خانه‌های امن مکان‌هایی هستند که از زنان در معرض خشونت حمایت می‌کنند و زنان و دخترانی که ممکن است به هر دلیلی شب از خانه رانده شوند یا در خانه خودشان از نظر خشونت در معرض خطر باشند در خانه‌های امن اسکان داده می‌شوند.

کد خبر 72491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد