فردیس | جلسه قرارگاه اجتماعی در بهزیستی شهرستان فردیس برگزار شد

جلسه قرارگاه اجتماعی روز سه شنبه ۴ بهمن ماه با حضور فیضی معاون فرماندار فردیس ، روسا و کارشناسان برخی ادارات در محل اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛، در ابتدای این جلسه،فیضی معاون فرماندار شهرستان فردیس به همراه هیئت همراه،با کارکنان بهزیستی فردیس دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های سازمان بهزیستی قرار گرفت.

در ادامه این نشست ، معاون فرماندار ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه بهزیستی اظهار داشت: توانمند سازی و تأمین مسکن و اشتغال جامعه هدف و کاهش آسیب های اجتماعی، یکی از اهداف دولت مردمی است که بهزیستی وظیفه اصلی این فعالیت را بر عهده دارد.

وی در ادامه گفت: استفاده بهینه از ظرفیت ها و امکانات موجود بخصوص مبارزه با آسیب های اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که مجموعه فرمانداری با همکاری ادارات ذیربط، از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

در ادامه «سید جواد عبادی» رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس، گزارشی جامع و مبسوط از عملکرد بهزیستی را به سمع و نظر حاضرین رساند و اقدامات انجام شده در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را تشریح کرد.

در پایان این جلسه رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس از معاون فرماندار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی شهردار و اعضاء شورای شهر فردیس که در جلسه کارگروه قرارگاه اجتماعی در بهزیستی فردیس حضور داشتند تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 72485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد