فراخوان | تاسیس مرکز غیر دولتی ندای مهر

در راستای کاهش تصدی گری دولت و خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی ، اداره کل بهزیستی استان قزوین از داوطلبین واجد الشرایط حقیقی و حقوقی جهت همکاری به منظور تاسیس مراکز غیر دولتی و غیر اقامتی حمایت روانی و اجتماعی و توانمندسازی دختران در قزوین دعوت به عمل می آورد.

در راستای کاهش تصدی گری دولت و خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی ، اداره کل بهزیستی استان قزوین از داوطلبین واجد الشرایط حقیقی و حقوقی جهت همکاری به منظور تاسیس مراکز غیر دولتی و غیر اقامتی حمایت روانی و اجتماعی و توانمندسازی دختران  در قزوین دعوت به عمل می آورد.

لذا از کلیه متقاضیان علاقه مند که دارای شرایط به شرح ذیل می باشند دعوت به عمل می آید تا تقاضای کتبی خود را تا روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ به معاونت اجتماعی اداره کل بهزیستی استان قزوین (دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی) ارائه تا پس از بررسی و مصاحبه از میان متقاضیان دعوت به همکاری صورت پذیرد.

شرایط و مدارک موسس حقوقی:

علاوه بر مندرج در آئین نامه که داخلی ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت دارای شرایط ذیل باشد:

دارابودن حداقل ۲ سال سابقه همکاری در حوزه اجتماعی که مورد تایید بهزیستی استان باشد.

فقدان اخطار در ۲ سال اخیر فعالیت باشد.

حضور حداقل یک نفر دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته های تحصیلی مددکاری اجتماعی، علوم اجتماعی(با گرایش خدمات اجتماعی)،آسیب های اجتماعی، روانشناسی، علوم تربیتی،مشاوره و راهنمایی در هیئت مدیره موسسه

شرایط و موسس حقیقی:

 علاوه بر آنچه در آئین نامه داخلی ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(ماده۴) رعایت موارد زیر الزامی است:

دارابودن حداقل ۲ سال سابقه همکاری مثبت در حوزه ی اجتماعی مورد تایید بهزیستی استان باشد.

فقدان اخطار در ۲ سال اخیر فعالیت باشد.

دارای تحصیلات کارشناسی یا بالاتر در رشته های تحصیلی مددکاری اجتماعی، علوم اجتماعی(با گرایش خدمات اجتماعی آسیب های اجتماعی، روانشناسی، علوم تربیتی،مشاوره و راهنمایی

حداقل ۳۰ سال تمام باشد.

ترجیحاَ متاهل باشد.

موسس می بایست مونث باشد.

کد خبر 72471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد