شهرری| نشست مدیر بهزیستی با سرپرست نمایندگی روزنامه ایران

مدیر بهزیستی شهرستان ری نقش رسانه ها را در آگاه سازی مردم بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی شهرستان ری با سرپرست نمایندگی روزنامه ایران به منظور آگاه سازی مردم و جامعه هدف دیدار و گفتگو کرد.

داود خادم در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدمات بهزیستی شهرستان ری به نقش اساسی و مهم رسانه ها در افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه نسبت به مسائل فرهنگی - اجتماعی اشاره کرد و گفت: همراهی اصحاب رسانه در بحث کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، جلب مشارکت خیرین، آگاهسازی، اطلاع رسانی و همراه کردن اذهان عمومی برای پیشبرد اهداف سازمان و کمک رسانی به محرومین، افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی بسیار موثر است.

خادم با تاکید بر اینکه با روشهای قدیمی نمی‌توان به مقابله با آسیب‌های اجتماعی رفت، عنوان کرد: یکی از ویژگی های کار خبرنگاری گره‌گشایی از کار مردم است و بهزیستی برای گره‌گشایی از کار مردم در کنار خبرنگاران قرار دارد.

محمد حسینی نیز با اشاره به اینکه متاسفانه در سال‌های اخیر جامعه بیشتر از گذشته درگیر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی شده و نقش رسانه‌ها را در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی بی‌نظیر دانست و ادامه داد: تجربه نشان داده که هر جا خبرنگاران دغدغه مردم را پیگیری کرده‌اند، دولت و سایر مسئولان را به صحنه آورده و برای رفع آن مشکل موثر بوده است.

وی با بیان اینکه حضور خبرنگاران در آسیب‌های اجتماعی خیرخواهانه و با در نظر گرفتن مصالح مردم و رفع مشکلات آنها بوده است گفت: خبرنگاران بدون تعارف و با شجاعت مشکلات جامعه را پیگیری می‌کنند که یک ویژگی مهم و بارز برای خبرگزاری ها است.
 

کد خبر 72453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد