۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
ملارد| سه شنبه های پاسخگویی

به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف تحت پوشش روز سه شنبه ملاقات مردمی با حضور داود فهیم راد سرپرست بهزیستی شهرستان ملارد و نمایندگانی از حوزه بازرسی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد با تشریح اینکه خدمات رسانی و پاسخگویی به یک روز خاص محدود نمی شود گفت: میزخدمت این اداره در ستاد شهرستان بصورت دائم مستقر بوده و تمامی اطلاعات لازم را به توانخواهان و کلیه مراجعه کننده گان ارائه می دهد.

وی افزود: روزهای سه شنبه هر هفته تمامی افراد می توانند با حضور در این اداره ملاقات حضوری با مسئولین داشته و امور خود را پیگیری کنند. سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ملارد با تاکید بر لزوم پاسخگویی کارشناسان بصورت تلفنی گفت: افرادی که شرایط حضور در اداره را ندارند می توانند با برقراری تماس تلفنی با مددکاری حوزه های تخصصی موارد مورد نظر خود را رفع کنند.


داود فهیم راد ضمن تشریح فعالیت خود و سایر مسئولین در میزهای خدمت مستقر در نماز جمعه و... گفت: در نشست های مختلفی که از سوی مجموعه فرمانداری در نقاط مختلف شهرستان بویژه روستاها برگزار می شود نیز مددجویان ساکن روستا می توانند برای دسترسی آسان حضور داشته و اطلاعات لازم را کسب کنند.
 

کد خبر 72450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد