شهریار| انعقاد قرارداد تسهیلات کارفرمایی در زمینه اشتغال بهبود یافتگان

سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار از ایجاد فرصت‌های مشارکت فعال کارآفرینان و تولیدکنندگان در زمینه اشتغال بهبود یافتگان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، انعقاد و تنظیم قرارداد در راستای پرداخت تسهیلات کارفرمایی با شرکت تجاری سیوان دالاهو با حضور ناصرنیک افشارسرپرست بهزیستی شهرستان شهریار، محمد راحتلو مسئول پیشگیری، علیرضا عباسی فرهادلو مسئول بازرسی و کارشناسان حوزه اشتغال و پیشگیری این اداره در دفتر مدیریت بهزیستی شهریار انجام شد.

سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار اظهار داشت: ایجاد فرصت‌های حرفه‌آموزی و اشتغال، بهبود وضعیت معیشت زندگی، صیانت از خانواده، جلوگیری از لغزش و مشارکت فعال اشخاص حقیقی و حقوقی، کارآفرینان و تولیدکنندگان در زمینه اشتغال بهبود یافتگان از مؤلفه‌های اصلی برنامه توانمندسازی بهزیستی شهرستان می باشد.

نیک افشار در ادامه تاکید کرد: بهزیستی حامی کارفرمایانی است که نیروی کار خود را از بین جامعه هدف انتخاب می کند و در خصوص بکارگیری از مددجویان تحت پوشش بهزیستی تسهیلات قرض الحسنه بانکی کارفرمایی پرداخت می گردد.

وی افزود: با عنایت به اینکه مدیریت شرکت دالاهو در حال حاضر تعداد ۴۰ نفر از مددجویان بهبود یافته را در این شرکت در زمینه تعمیرات کنتورگاز، ‌ پرورش قارچ، خیاطی و پرورش گل وگیاه مشغول به کار کرده از این تعداد ۱۶ نفر از مددجویان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می‌باشند، این قرارداد در راستای دریافت تسهیلات کارفرمایی تنظیم شد.
 

کد خبر 72448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد