شهریار| بازدید میدانی از تنها شرکت تعمیر کنتورهای گاز استان تهران

سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار از مرکز توانمندسازی معتادین بهبود یافته همای رحمت در خصوص تولید کنتورهای گاز استان تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، ناصرنیک افشار به همراه مسئولین بهزیستی شهریار از مرکز اقامتی بهبودی میان مدت همای رحمت و کارگاه های اشتغال بهبود یافتگان بازدید، و به بررسی  مشکلات و مسائل موجود پرداخت.

مدیر مرکز اقامتی همای رحمت در این بازدید به ارائه گزارشی از نحوه پذیرش بیماران و خدمات ارائه شده در طول درمان و پس از ترخیص و  اشتغال زایی پرداخت و گفت: هم اکنون تعداد ۴۵ نفر مقیم این مرکز بوده و با هدف درمان، پیشگیری و اشتغال بیماران بهبود یافته از دام اعتیاد می باشند.

 سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار در این خصوص بیان داشت: این مرکز با هدف ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان و گسترش حمایت های اجتماعی از بیماران در حال بهبودی بوده و سه کارگاه  اشتغال بهبود یافتگان از جمله: تنها شرکت تعمیر کنتورهای گاز استان تهران، کارگاه  خیاطی، گلخانه پرورش گل و گیاه و پرورش قارچ می باشد که در حال حاضر ۶٠ نفر در این کارگاهها مشغول به فعالیت هستند.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با رفع موانع و مشکلات، با توجه به ظرفیت های موجود و با در نظر گرفتن تمامی شرایط علمی و تجربیات روز دنیا بتوانیم در آینده ای نزدیک با افتتاح مراکز جامع درمان اعتیاد شهرستان قدمی مثبت برای کاهش آسیب های اجتماعی برداریم.
 

کد خبر 72443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد