شهریار| برگزاری دومین کارگاه آموزشی ویژه کارکنان

دومین کارگاه آموزشی با عنوان، روانشناسی ارتباطات ویژه کارکنان بهزیستی شهریار توسط منصور قره باغی و با حضور سرپرست اداره، مسئولین و کارکنان در سالن اجتماعات بهزیستی شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، ناصر نیک افشار هدف از برگزاری این جلسات را ارتقاء سطح آگاهی کارکنان در امور روانشناختی دانست و اظهار داشت: کارمندان به واسطه آموزش‌های سازمانی، می‌توانند مهارت‌های مورد نیاز خود برای عمل به وظایفشان در سازمان را ارتقا دهند، البته در این میان مدیران هم باید از مهارت‌های کارمندان که می‌دانند در دستیابی به اهداف سازمان تاثیر گذار باشند، حمایت و پشتیبانی کنند.

در این جلسه آموزشی مدرس کارگاه اظهار داشت: ارتباط شنوده، گوینده و پیامی که ارسال می شود مهمترین مسئله مورد توجه روانشناسان می باشد و برای ارسال پیام گوینده و شنوده به شخصیت هر کدامشان و به ذهنیت هر یک توجه داشته باشند تا پیام متناسب آن ارسال گردد و به عبارتی آنچه در این موضوع اهمیت دارد شناخت زبان فرهنگی، جنسیتی، ترتیب تولد و... می باشد.

وی در ادامه گفت: اگر می خواهیم پیامی را ارسال کنیم تا ارتباط مناسبی با فردی یا افرادی داشته باشیم لازم است بدانیم چه ذهنیتی و چه زبانی بر فرد حاکم است و به ذهنیت (تئوری ذهن) اشاره کرد که از جمله: ذهن تحلیل گر –ذهن هدف یاب- ذهن مسئله یاب –ذهن مسئله ساز-ذهن منفی گرا ومثبت گرا می باشد و لازم است با ذهنیت سوالی آغاز کنیم یعنی همه دانش و دانسته های خود را زیر سوال برده تا کیفیت آن مشخص شود.
شایان ذکر است، شرکت کنندگان در این کارگاه سوالات خود را مطرح کرده و به گفتگو و تبادل نظر با مدرس این دوره پرداختند.
 

کد خبر 72441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد