شاهرود | برگزاری شورای معاونین در شهرستان

مدیرکل بهزیستی استان : باید مسائل و مشکلات الویت بندی و بر حسب اهمیت بررسی و اقدامات لازم جهت کاهش و بر طرف شدن آن انجام شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، شورای معاونین به ریاست مدیرکل ، معاونین و روسای ستادی به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان شاهرود برگزار شد .

دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن تبریک ایام ماه رجب تقدیری را از خدمات و زحمات کلیه همکاران به ویژه اعضای شورای معاونین داشته و تشکر ویژه ی را از میزبانی اداره بهزیستی شهرستان شاهرود داشتند .

وی با بیان این مطلب ادامه دادند : انتظار نداریم در قالب یک بازدید و یا جلسه کلیه مسائل و مشکلات شهرستان جمع بندی و تصمیماتی به منظور رفع آنان اتخاذ شود . باید مسائل الویت بندی و بر حسب اهمیت بررسی و اقدامات لازم جهت کاهش و بر طرف شدن آن انجام شود .

مدیرکل بهزیستی استان گفت : معاونین و روسای شهرستان ها در جلسات شورای معاونین در شهرستان ها راهکارهای عملیاتی ارائه نمایند تا راه گشای مسائل و مشکلات باشد . برنامه ریزی و اجرای فعالیت ها شفاف باشد این امر باعث تقویت و حفظ جایگاه سازمان خواهد شد .

منطقی هوشمند سازی و نتیجه محور بودن فعالیت ها را دو بال رسیدن به جایگاه رضایتمندی جامعه هدف بیان و در پایان سخنان خود ابراز داشتند :"ایجاد نشاط و روحیه بالای همکاران در ارائه خدمات سرمشق تصمیمات باشد تا بتوانیم هدف های پیش بینی شده محقق گردد .

در این جلسه مسعود جهانسیر رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از برگزاری جلسه شورای معاونین در شهرستان ، گزارشی از اهم اقدامات اجرایی در شهرستان و مصوبات جلسه قبلی ارائه و تعداد کل پرسنل شاغل در شهرستان را ۵۷ نفر در قالب ستاد شهرستان ، مجتمع علی اکبر ، فیاض بخش ، دو بخش بیارجمند و زمان آباد عنوان داشته و در ادامه به مطرح کردن مسائل و مشکلات پیش روی بهزیستی شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف پرداختند .

در ادامه جلسه معاونین و روسای ستادی گزارشی از بازدید میدانی در شهرستان داشته و پیگیر عملکرد حوزه کاری خود در شهرستان بوده و به مطرح کردن سوالاتی پرداختند که توسط رئیس شهرستان پاسخ داده شد  .

کد خبر 72397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 0
    باسلام وعرض ادب تشکرقدردانی میکنم ازجناب آقای کلانترمسول وکارشناس واحدمبارزه بااعتیادوکاهش آسیب اجتماعی شهرستان شاهرود...نمیخواهم باجی به کسی داده باشم امانزدیکبه۱۲سال درمراکزماده ۱۶سابقه فعالیتدارم باکارشناسانه بسیارزیادی همکاری کردم اماجناب آقای کلانتربااینکه خیلی وقتابخاطرمشکلاته کاری..باایشون صحبت ونظرمومیگفتم لحنه خوبی بکارنمیبردم بلحاظ شرایطی که داشتم اونجورکه شایسته هستندبرخوردنمیکردم امااین مردبارویه بازوخولقه خوش بامن برخوردمیکردندوبه تمامه سوالات من گوش میدادن وباصبوری جوابمیدادندوتوجیح میکردن...دستشان رامیبوسم وازخداسلامتی وسرافرازی برایه ایشون خواستارم

    پاسخ سایت: سپاسگذاریم

خدمات الکترونیک پرکاربرد