مهدیشهر | تجلیل فرماندار از رئیس اداره بهزیستی شهرستان

فرماندار مهدیشهر از ربابه گلوردیان به پاس همکاری بی شائبه با فرمانداری، زحمات و خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف تحت پوشش تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مجتبی اقوامی پناه فرماندار شهرستان مهدیشهر طی نشست صمیمانه از ربابه گلوردیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان به پاس همکاری بی شائبه با فرمانداری، زحمات و خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف تحت پوشش تجلیل کرد.

متن تقدیر نامه فرماندار مهدیشهر بدین شرح است:

سرکار خانم ربابه گلوردیان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر

سلام علیکم

بزرگداشت هفته میلاد دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) برپایی کاخ رفیع ارزش ها و کمالات الهی یک انسان است. انسان عابده و ساجده ای که در هر نفس کبریائی اش، زیباترین کلام الهی و در اعمال و کردار انسانی اش، روح عصمت و پاکدامنی موج می زند و بدون شک قدردانی از این سرچشمه ی فضایل وکوثر جاری الهی که شط خروشان ائمه معصومین یکی از مرواردید های برجسته ی این دریای پر تلاطم است، از شعائر پرفیض الهی است. اینک ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های بی دریغ سرکار عالی در عرصه های مختلف، امید است با تآسی از وجود مبارک آن حضرت، تلاش های ارزنده شما زمینه ساز رفع امواج ظلمت و ظهور سرعظمای این منصوره الهی را نوید بخشد و کشتی صالحان را در ساحل ((الیس الصبح بقریب)) لنگر اندازد.

مجتبی اقوامی پناه

فرماندار شهرستان مهدیشهر

کد خبر 72372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد