نشست هم اندیشی نهضت روشنگری در بهزیستی کردستان

جلسه هم اندیشی نهضت روشنگری با حضور دکتر علی جعفری مدرس این نشست ، معاون و کارکنان بهزیستی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : جلسه هم اندیشی نهضت روشنگری با حضور دکتر علی جعفری مدرس این نشست ، معاون و کارکنان بهزیستی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

دکتر جعفری گفت: یکی از زمینه های اصلی در بروز مشکلات خانوادگی و اصولاً نارضایتی در زندگی مشترک نبود آموزش و عدم فرهنگ سازی صحیح در استفاده از فضای مجازی است وی خواستار آسیب شناسی تاثیر فضای مجازی بر بنیان خانواده شد.

در ادامه جعفری با اشاره به فواید فضای مجازی و استفاده از اینترنت ، به بررسی معایب آن، استفاده بیش از حد متعارف که موجب وابستگی شدید روانی و فکری در فرد و اعتیاد می گردد توضیحاتی ارائه داد.

وی گفت: اعتیاد به فضای مجازی موجب مشکلات روحی،فشارهای عصبی،انزوا و مشکلات چشمی می شود و شکاف میان نسل ها را بیشتر می کند به گونه ای که هیچکس زبان دیگری را نمی فهمد. جعفری افزود: امروزه والدین و فرزندان ساعت‌های متمادی در کنار یکدیگر می نشینند بدون آنکه حرفی برای گفتن داشته باشند بنابراین جهت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده آموزش فرهنگ استفاده از فضای مجازی می تواند راهکار مناسبی می باشد.

کد خبر 72323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد