در رسانه | کیفیت خدمات‌رسانی به معلولان اردبیلی ساماندهی می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: کیفیت‌بخشی خدمات ارائه شده به معلولان بسیار حائز اهمیت است و باید شرایطی ایجاد شود تا نسبت به تسریع در روند توان‌بخشی خدمات ارائه شده از استاندارد لازم بهره‌مند شوند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، ۲۹ دی‌ماه، در دیدار با مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل اظهار کرد: در سال گذشته ۱۶ هزار و ۴۵۱ نوزاد غربالگری شده و در ادامه غربالگری شنوایی ۱۰ هزار و ۹۷۶ نوزاد در اردبیل در ۱۰ ماهه امسال انجام یافته است.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه غربالگری شنوایی و انجام مشاوره‌های ژنتیک و بالا رفتن دانش و مهارت‌های ارتباطی مد نظر است، گفت: معلولیت‌های ناشی از کم‌شنوایی و ناشنوایی در استان اردبیل به سمت کاهش پیش می‌رود که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای حل مشکلات مورد نظر انجام یابد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل خاطر نشان کرد: به صورت میانگین ۳ درصد کودکان دارای اختلالات کم‌شنوایی و ناشنوایی هستند و مشاوران و کادر درمان در تلاش هستند از آموزش‌های لازم به خانواده‌ها بهره‌مند شوند تا اختلال شنوایی کاسته شود که در این زمینه باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود به‌کارگیریم.

کد خبر 72288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد