برگزاری نشست مشترک بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان هرمزگان

نشست مشترک بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان هرمزگان یا محوریت گسترش تعاملات برون سازمانی و بهره گیری از ظرفیت و مشارکت جمعیت هلال احمر برگزار شد.در این نشست از همکاری مستمر و موثر جمعیت هلال احمر با بهزیستی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در این نشست در ایتدا سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با اشاره به سوابق درخشان و پیشینه همکاری دو نهاد در خدمت رسانی به مردم ، از همکاری مستمر و موثر جمعیت هلال احمر با بهزیستی در زمینه آموزشی ، حمایتی ، امدادی و فرهنگی در سراسر استان تقدیر کرد .

سامیه جهانشاهی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عمکلرد این سازمان در خدمت رسانی و بازتوانی جامعه هدف ، ایجاد اشتغال و تامین مسکن مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی را از مهم ترین اولویت های بهزیستی عنوان کرد .

وی ابراز امیدواری کرد : خدمات بهزیستی و هلال احمر مکمل یکدیگرند و بی شک هم افزایی و بهره برداری بهینه از پتانسیل دو نهاد می تواند در ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف موثر باشد.

در ادامه مهندس مختار سلحشور مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان هرمزگان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این جمعیت در استان گفت : سازمان بهزیستی یک سازمان تخصصی و کاربردی است و خدمات ارائه شده از سوی این نهاد منجر به ارتقای سطح سلامت اجتماعی و افزایش کیفیت زندگی مددجویان می گردد .

وی اضافه کرد : سازمان بهزیستی و هلال احمر وجوه اشتراک بسیاری دارند و بزرگترین آن خدمت رسانی به آسیب پذیرترین اقشار جامعه است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خواستار همکاری و تعاملات روز افزون فی مابین شد و ابراز امیدواری کرد : با گسترش تعاملات بتوانیم در جهت ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف قدم برداریم.

در این نشست معاونین دو دستگاه نیز به بیان دیدگاه های تخصصی خود پرداختند و در پایان مدیرکل بهزیستی استان با اهدا لوح سپاس از مدیرعامل ، معاونین و مسئولین جمعیت هلال احمر بهزیستی استان و شهرستان بندرعباس تقدیر کرد.

گفتنی است : ارائه آموزش کمک های اولیه و آموزش رویارویی با مخاطرات در یلایای طبیعی به مددکاران و مددجویان از سوی هلال احمر ، معرفی افراد واجد شرایط دریافت ویلچر وسایل کمک توانبخشی وتسهیلات درمان از سوی بهزیستی ، همکاری مشترک در خصوص توانمند سازی زنان سرپرست خانوارو تبادل تجربیات در مورد خدمات قابل ارائه مانند طرح محب و طرح 2020 در محلات بخشی از محورهای نشست مشترک بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان هرمزگان بود.

کد خبر 72284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد