رودسر | برپایی میز خدمت جهادی بهزیستی در نماز جمعه بخش چابکسر

ظهر روز جمعه سی ام دی ماه میز خدمت جهادی در راستای کمک به کاهش مشکلات مردم، ارتباط مستقیم و دسترسی بی‌واسطه مردم و مسئولین و رسیدگی به مشکلات جامعه هدف و مددجویان با حضور رئیس اداره بهزیستی رودسر، رئیس کمیته امداد امام (ره)، امام جمعه بخش چابکسر، کارشناسان اورژانس اجتماعی 123 شهرستان ، مسئولین و سایر روسای ادارات بخش چابکسر در مصلی نماز جمعه بخش چابکسر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی رودسر هدف از تشکیل میز خدمت جهادی در محل نماز جمعه را، اقدام در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و خالصانه به مردم، تسریع و تسهیل در پاسخگویی و پیگیری مشکلات و مطالبات شهروندان، مراجعه کنندگان و تکریم ارباب رجوع دانست و گفت: مسئولین اجرایی می توانند با حضور در میز خدمت جهادی، در ارتباطی مستقیم و بدون واسطه، مسائل و مشکلات مردم را بررسی کنند و نیز مراجعین می توانند با پیگیری،  انجام برخی از امورات اداری خودشان را به نتیجه برسانند.

وی در ادامه افزود : در این روز به درخواست ها و سوالات شهروندان و مراجعه کنندگان پیرامون  مسائل و مشکلات ایشان ارائه طریق و راهنمایی لازم انجام شد.


محمدی پور در پایان خاطر نشان کرد:  به برخی از مواردی که نیاز به بررسی و  کارشناسی داشت در کوتاه ترین زمان و مهلت قانونی پاسخ داده خواهد شد.

کد خبر 72261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد