جلسه آموزشی و هم اندیشی عوامل اجرایی برنامه C B R شهرستا ری برگزار شد

جلسه آموزشی و هم اندیشی عوامل اجرایی برنامه C B R با هدف بررسی موانع اجرای برنامه cbr در شهرستان ری با شرکت بیش از ۲۰ نفر از تسهیلگران محلی، میانی و مدیران مراکز مجری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران : این جلسه باحضور مدیر و معاونت توانبخشی بهزیستی و بیش از۲۰ نفر از تسهیلگران محلی، میانی و مدیران مراکز مجری برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه شهرستان ری و کارشناس مسئول برنامه ( CBR) استانی برگزار شد.

طیبه زارعی کارشناس مسئول CBR استان تهران در خصوص برگزاری و هدف از این دوره آموزشی- هم اندیشی گفت : به منظور بررسی موانع احتمالی اجرای برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه در شهرستان ری و رفع موانع آموزشی، نگرشی، فیزیکی و فرهنگی در زمینه اجرای بهینه برنامه خدمات رسانی به افراد دارای معلولیت روستایی و شهری شناسایی شده این دوره آموزشی - هم اندیشی در دستورکار قرارگرفت.
زارعی با تشریح ماتریس وچارچوب اجرای آن، با ارائه آموزش و توضیحات مبسوط و جامع در خصوص اجرای طرح، به اهمیت و لزوم اجرای برنامه CBR وچالش های پیش رو اجرای آن در شهرستان ری اشاره ودر پایان ضمن بررسی پیشنهاد های مطرح شده و ارائه راهکار مناسب و عملیاتی به سؤالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

کد خبر 72209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد