سرپرست اداره کل بهزیستی قم در سفر به شهرستان جعفرآباد با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

سید صادق میرئی در این سفر یک روزه بعد از بازدید از اداره بهزیستی و مرکز مثبت زندگی بهزیستی جعفرآباد به دیدار فرماندار رفت.

سرپرست بهزیستی قم در این دیدار ضمن تشریح خدمات بهزیستی در شهرستان جعفرآباد و توجه ویژه به جلب حمایت و کمکهای مادی و معنوی خیرین و تشکیل جلسه خیرین شهرستان حعفرآباد با اشاره به تکمیل ساختمان مجتمع بهزیستی قاهان از آمادگی بهزیستی استان برای راه اندازی وآغاز فعالیت بهزیستی دربخش قاهان با مشارکت بخش خصوصی و همچنین افزایش خدمات توانبخشی به افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی ، پرداخت تسهیلات اشتعال ، پیش بینی چارت اداری برای اداره بهزیستی شهرستان ، برگزاری کلاسهای آگاه سازی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در شهر جعفرآباد و حمایت از اشتعال زنان سرپرست خانوار و معلولین شهرستان خبرداد.

عبداللهی فرماندار جعفرآباد با تاکید بر اهمیت خدمات بهزیستی در شهرستان و تشریح انتظارات خود در این حوزه ، با اشاره به ظرفتیهای بالای منطقه در مباحث خیرخواهانه ، جمع آوری زکات و... خاطرنشان کرد انتظار داریم با محوریت بهزیستی و با پیگیری سرپرست این اداره مجمع خیرین شهرستان فعال تر وارد شود و با مشارکت خوب خیرین بتوانیم در مسیر رفع مشکلات مددجویان منطقه گام برداریم .

کد خبر 72148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد