در رسانه| ۱۲۰قلم کالای خانگی بین زنان سرپرست خانوار ایلام اهدا شد

ماناسپهر - همزمان با بزرگداشت هفته زن و مقام مادر 120 قلم کالای خانگی بین زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی و کمیته امداد روز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان محلی اهدا شد.

مدیر کل بهزیستی ایلام در این همایش با اشاره به حمایت ۶ هزار و ۷۰۰ زن سرپرست خانوار گفت: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، ودیعه مسکن، تشکیل گروه های همیار، حمایت تحصیلی و فرهنگی از فرزندان این زنان و… از جمله خدمات ارایه شده به این افراد است.

مدیر کل کمیته امداد ایلام نیز در این همایش گفت: حدود نیمی از مجریان طرحهای اشتغال زایی این نهاد را زنان سرپرست خانوار و بانوان و دختران مددجو تشکیل می دهند.

معاون مدیر عامل موسسه عترت بوتراب نیز در این آیین گفت: این موسسه هم اکنون حمایت بیش ازهفت هزار و ۷۰۰ کودک یتیم و نیازمند و چهار هزار و ۵۰۰ خانواده مورد حمایت کمیته امداد و بهزیستی را در هفت استان محروم کشور بر عهده دارد و خدمات متنوعی به این قشر ارائه می دهد.

یداله سوری با بیان اینکه سال گذشته از سوی موسسه عترت بوتراب بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال بصورت نقدی و غیرنقدی به این تعداد نیازمند کمک شده، افزود: در استان ایلام نیز در این مدت ۸ میلیارد تومان به خانواده های مورد حمایت کمک شده است.

در این برنامه بیش از ۱۲۰ قلم کالای خانگی به زنان سرپرست خانوار مددجوی کمیته امداد و بهزیستی اهدا شد.

کد خبر 72133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد