برگزاری کمیته مدیریت بحران در بهزیستی استان

این جلسه بمنظور برنامه ریزی در خصوص مصرف و تامین انرژی ، آمادگی و تجهیز امکانات مورد نیاز در صورت بحران در سه بخش اداری ، مددجویی و مراکز شبانه روزی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، کمیته مدیریت بحران به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین و روسای ستادی برگزار شد .

این جلسه که بمنظور برنامه ریزی در خصوص مصرف و تامین انرژی ، آمادگی و تجهیز امکانات مورد نیاز در صورت بحران در سه بخش اداری ، مددجویی و مراکز شبانه روزی که قریب به ۱۰۰۰ نفر در این مراکز مقیم می باشند در سالن جلسات اداره کل برگزار شد .

منطقی مدیرکل در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری همراهی مردم به ویژه پرسنل اداره کل در مصرف بهینه گاز و کمک به تامین گاز مناطق با افت فشار ادامه دادند : بحران غیرمنتظر پیش می آید و راه برون رفت از بحران آمادگی و پیش بینی قبلی بحران یا همان پدافند غیرعامل است .

وی با تاکید بر مناسب سازی و استفاده از درب و پنجره های دوجداره ، یکی از عوامل موثر در بهینه مصرف شدن انرژی را استفاده از این تجهیزات بیان داشته و افزودند : در ستاد استان و برخی شهرستان ها با تعویض درب و پنجره ها توانسته ایم تا 50 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی نمایم .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان الویت برنامه ریزی و تجهیز وسایل را مراکز شبانه روزی تحت نظارت عنوان و خواستار برگزاری جلسه به قید فوریت با روسای شهرستان های تابعه شده تا بتوان با برنامه ریزی و تامین منابع تجهیزات و وسایل مورد نیاز تهیه و دراختیار مراکز قرار گیرد .

منطقی گفت : در بازدید روزهای 24 و 25 دی ماه از برخی مراکز نگهداری و کسب اطلاعات مشخص شده است شرایط فعلی مراکز شبانه روزی در وضعیت مطلوب است و در برخی از مراکز تدابیر لازم به منظور تهیه وسایل جایگزین گاز طبیعی اتخاذ شده است .

وی با تاکید بر رسیدگی و تست تجهیزات و امکانات ذخیره شده بمنظور استفاده در زمان بحران به دلیل ایجاد آمادگی و فراهم بودن زیرساخت ها به معاونت پشتیبانی و منابع انسانی دستور دادند : از کلیه منابع و ظرفیت های موجود در بخش دولتی بمنظور تهیه تجهیزات و امکانات گرمایشی و در اختیار قرار دادن به مددجویان استفاده شود .

منطقی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر مجدد از خدمات و زحمات کلیه پرسنل به ویژه اعضای شورای معاونین بهزیستی استان بر این نکته تاکید داشتند : توجه شود کاهش ساعت اداری و یا دورکاری نباید علت کاهش خدمات به جامعه هدف شود و فعالیت ها کما فی سابق به مددجویان و آحاد جامعه ارائه گردد .

در ادامه جلسه در خصوص دستورکار جلسه بحث و تبادل نظر شده و تصمیماتی اتخاذ شد .

کد خبر 72076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد