دیدار معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران با دادستان شهرستان پیشوا

نورالدین فائقی معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران پس از حضور در اداره بهزیستی پیشوا، با دادستان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه مشترک معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران، دادستان شهرستان پیشوا، سرپرست بهزیستی پیشوا، کارشناس مسکن بهزیستی استان تهران در محل دفتر دادستانی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه نورالدین فائقی ضمن تقدیر و تشکر از دادستان و سرپرست بهزیستی این شهرستان به واسطه اقدامات و فعالیت های مثمرثمر و همچنین میزبانی جلسه اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی هر خانواده‌ و فردی در جوامع مختلف، مسکن است و داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده است و برهمین اساس تامین مسکن نیازمندان از سیاست های کاری آتی سازمان بهزیستی می باشد و هدف از برگزاری این جلسه بررسی و تبادل نظر در خصوص تامین مسکن جامعه هدف و همچنین مشکلات موجود در تامین مسکن چهارصد واحدی در این شهرستان است.

شایان ذکر است، در پایان جلسه با هم اندیشی و مرتفع کردن مشکلات مسکن چهارصد واحدی با انعقاد قرارداد با پیمانکار این پروژه در اداره بهزیستی شهرستان پیشوا صورت پذیرفت.

کد خبر 72031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد