مدیرکل به همراه کارکنان بهزیستی استان بوشهر عضو افتخاری هلال احمر شدند

دکتر حسین اسدی راد مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان بوشهر به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر در آمدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر ، دکتر اسدی راد مدیرکل بهزیستی استان بوشهربا اهمیت جلوه دادن، فعالیت جمعیت هلال احمر در امورات درمانی، ، اجتماعی ، همچنین آموزشی و امدادی بر ظرفیت هماهنگی و همکاری بیشتر که با انعقاد تفاهم نامه منعقد گردید، این مهم میسر گردیده است.

مدیر کل بهزیستی استان اظهار نمود: استفاده از ظرفیت دو دستگاه  در خدمات رسانی به افراد نیازمند و مددجویان از مهمترین امورات دانست.

دکتر اسدی راد  با قبول عضویت افتخاری در جمعیت هلال احمر و همچنین ، مجموعه تحت مدیریت وی، بر این مهم صحه گذاشت .

دکتر احسان ایزدپناه مدیرعامل جمعیت هلال احمر بیان نمود: با توجه به انعقاد تفاهم نامه  همکاری فی مابین جمعیت هلال احمر و بهزیستی استان همکاری های مشترک و دوسویه از جانب دو دستگاه در قالب امورات آموزشی امدادی و درمانی و اجتماعی منعقد گردید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در ادامه افزود؛ با توجه به پتانسیل جمعیت هلال احمر در پیشبرد اهداف عالیه و انجام امورات جاری که بر بستر داوطلبی استوار است،و بر همین مبنا مدیرکل بهزیستی استان و مجموعه کارکنان و حوزه های تحت مدیریت آن اداره کل در سراسر استان بوشهر به عضویت افتخاری این جمعیت در آمدند.

وی با اشاره به تأکیدات ریاست جمعیت هلال احمرکشور در جذب حداکثری اعضا تا پایان سال اشاره نمود: با توجه به ظرفیت نیروهای بهزیستی و عوامل اجرایی آن در مجموعه های  تحت مدیریت بهزیستی استان بوشهر در شهرستانها، و با جذب افتخاری این اعضا بر پتانسیل جمعیت هلال احمر در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و استفاده از ظرفیت داوطلبی در حوزه های جوانان و داوطلبان اضافه خواهد شد.

مدیرکل به همراه کارکنان بهزیستی استان بوشهر عضو افتخاری هلال احمر شدند

کد خبر 72003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد