تجلیل از همسرشهید رمضانی به مناسب ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن

به مناسب میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر از همسر شهید رمضانی،سرکار خانم تقوی کارمند بازنشسته اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل و قدردانی شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد،

به مناسب میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر از همسر شهید رمضانی،سرکار خانم تقوی کارمند بازنشسته اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل و قدردانی شد.

 این دیدار با حضور آریا مدیرکل بهزیستی استان،واعظی مدیرکل اداره کار و رفاه اجتماعی استان و جلیلی مدیر اداره بازنشستگی استان انجام گرفت.

در این دیدار آریا مدیرکل بهزیستی استان ضمن عرض سلام و وقت بخیر و تبریک میلاد بانوی دوعالم و روز مادر گفت: کمال تشکر و قدردانی را دارم که تشخیص دادید در بین بازنشسته ها یک بازنشسته هست که شاید بیشتر از همه درد و رنج متحمل وی شده و زحمات زیادی در راستای امور محوله کشیده است.

آریا در ادامه گفت:سرکار خانم تقوی از کارکنان قدیمی اداره کل بهزیستی استان می‌باشند،زمانی که شاکله بهزیستی به شکل امروزی نبود مجموعه هایی داشتیم به اسم مجموعه توانبخشی که تمامی امور مربوط به معلولین از جمله مراقبت شست‌وشو و ... را در برمی‌گرفت،سرکار خانم تقوی بدون هیچ چشم داشتی و با اشتیاق به انجام این امور مشغول بودند.در اینجا جا دارد هم ازطرف خود و هم از طرف جامعه هدف سازمان بهزیستی از فداکاری های ایشان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

 واعظی زاده مدیرکل اداره کار و رفاه اجتماعی گفت:ماهم به نوبه خود بر خود وظیفه دانستیم که خدمت رسیده و عرض ادبی و تشکر داشته باشیم خدمت شما سرکار خانم تقوی و ما به استنداد این که مقام معظم رهبری فرمودند خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند،واین یک واقعیت است.شاید کاهلی از ما باشد وگرنه این یک اصل در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

واعظی زاده ادامه داد، یک واقعیت وجود دارد که هیچ یک از اتفاقات امروزه دنیوی نمی‌تواند این را بپوشاند که شهدا امام زادگانی هستند که خیلی ها تلاش می کنند خود را به این امام زادگان متوسل کنند.

و در پایان جلیلی مدیر صندوق بازنشستگی استان صحبت های در خصوص این دیدار داشتند که صندوق بازنشستگی به مناسبت یکصدمین سال تأسیس و ولادت حضرت زهرا (س) روز زن برنامه ای داشته باشیم که خدمت یکی از بانوان بازنشسته برسیم جهت قدردانی و تبریک این روز با سعادت و ما این افتخار را داریم که از همسر یک شهید تجلیل داشته باشیم و نهایت تشکر را داریم از زحماتی که در این دوران شاغلی کشیده اید.

کد خبر 71951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد