برگزاری جشن بزرگ مهر حورا در استان اردبیل

حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان از تکریم مادریاران، کلیه بانوان همکار، مادران و مراقبین در مراکز غیردولتی تحت پوشش بهزیستی همزمان با میلاد با سعادت بانوی آب و آیینه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها روز زن و مقام شامخ مادر، جشن بزرگ مهر حورا با مشارکت اداره بهزیستی، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری و با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری، نمایندگان بنیاد علوی، گروههای جهادی، شرکای اجتماعی و جمع کثیری از خانواده بزرگ بهزیستی در سالن فرهنگسرای بانوان برگزار گردید.

در این مراسم حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان ضمن تبریک این روز به مادریاران، زنان سرپرست خانوار و همکاران شاغل در بهزیستی گفت: خدمت در  مجموعه بهزیستی متفاوت با سایر دستگاه ها است و همکاران  پر تلاش و ایثارگر سازمان با جان و دل و فداکارانه در ارتقاء سطح کیفی خدمات و بالا بردن سطح رضایت مندی ولی نعمتان تلاش می نمایند.

مدیرکل بهزیستی اردبیل ضمن قدر دانی از زحمات همه بانوان، مراقبین و مادریاران تصریح کرد: تمامی مددکاران، مراقبین و مادریاران در مراکز توانبخشی و امور اجتماعی شبانه روز از سالمندان و ولی نعمتان سازمان با عشق و محبت مثال زدنی مراقبت و نگهداری می کنند.

رضایی با اظهار اینکه تمامی بانوان اعم از شاغل و غیر شاغل باید حضرت فاطمه الزهرا (س) را الگوی خود قرار دهند گفت: یقیناً شأن و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س)   نزد خداوند متعال بر کسی پوشیده نیست و آن حضرت الگویی بارز و کامل برای همگان محسوب می گردند لذا همه ما باید در راه شناخت فضائل اخلاقی و بکار بردن سیره ایشان در زندگی خود تلاش نموده و بکار گیریم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به توزیع چادر برای بانوان با همکاری بنیاد علوی  اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۵۰ عدد چادر مشکی برای بانوان اعم از زنان سرپرست خانوار، مراقبین در مراکز تحت پوشش و غیره در نظر گرفته شده است که در پایان این مراسم  اهدا می‌گردد.

گفتنی است در این جشن از تعدادی از بانوان محجبه، موفق، نمونه، ورزشکار، زنان سرپرست خانوار و گروه های همیار موفق با اهدای هدایا تجلیل و تکریم بعمل آمد.

شایان ذکر می باشد اجرای سرود، نمایش، دکلمه، مسابقه فرهنگی از دیگر بخش های این مراسم بود.

کد خبر 71936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد